Subject: Vs: küsimused paratsetamooli kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 13:37:46 +0300

Tere, Sirje!

Aitäh päringu eest.

Vastused leiate manuses olevast dokumendist. Küsimustele vastas
ravimiohutuse osakonna juhataja Maia Uusküla.

Kui teil tekib täpsustavaid küsimusi, vastame hea meelega.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]

Saatja: Sirje Maasikamäe <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 15. aprill 2024 13:03
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: küsimused paratsetamooli kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin sellise ravimi nagu paratsetamool kohta.

Nimelt on mõned Soome lastepsühhiaatrid tõstatanud üles küsimuse, et
paratsetamooli müügile võiks kehtestada vanusepiirangu, kuna on sagenenud
mürgistused 10-12 aastaste laste hulgas.

*Paratsetamool on ju väga igapäevane ravim, kuid milles peituvad selle
ohud? St mida teeb üleannustamine?

*Kas Eestis või ka teistes riikides on olnud kõne all mingid piirangud
paratsetamooli müügile?

*Kuidas on paratsetamooli müük teistes riikides - kas see on retseptita
nagu Eestis?

Tervitades

Sirje Maasikamäe